.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شكست شموشك/ درخواست مديرعامل شموشك از مازندراني‌ها

ازسري مسابقات هفته 25 ليگ دسته اول جام آزادگان عصر امروز تيم شموشك نوشهر در درود لرستان به مصاف تيم داماش رفت و در يك بازي پرحاشيه 2 بر 1 شكست خورد.داوري اين ديدار برعهده محسن قهرماني بود. تنها گل شموشك را وحيد نعمتي در دقيقه 38 بازي به ثمر رساند.

حدود 5 هزار نفر ازاين بازي ديدن كردند. شموشك با اين باخت و با در نظر گرفتن شكست تيم پيام شيراز ديگر تيم قعرنشين جدول مقابل شهرداري تبريز براي بقا در ليگ يك بايد در بازي آخر خود در نوشهر حتما تيم قدرتمند مس رفسنجان را شكست دهد.

علي اكبر اسماعيل نژاد مدير عامل شموشك درباره شكست تيمش مقابل داماش طي گفتگوي تلفني به خبرنگار شمال‌نيوز در شهرستان نوشهر، گفت : داور بازي سر تيم را بريد و با اخراج فرهاد شفاهي در دقايق پاياني تيم از هم پاشيد.

وي افزود: كارت قرمز اين بازيكن با تعبير سوء قهرماني همراه شد چرا كه بازيكن شموشك با توجه به اعلام گل آفسايد تيم داماش به داور مسابقه تبريك گفت كه داور مسابقه اين حركت بازيكن شموشك را تمسخر به داور فرض و به وي كارت قرمز نشان داد.

مديرعامل باشگاه شموشك نوشهر اظهار داشت: در بازي با مس كرمان بايد مسولين و تماشاگران مازني و نوشهري بيشتر از شموشك حمايت كنند تا نتيجه لازم را بگيريم و در ليگ يك باقي بمانيم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.